Neurohezkuntza garunak, ikaskuntza-prozesuan, nola funtzionatzen duen azaltzen digun diziplina da. Hainbat artikuluk diziplina hori ikastetxeetan aplikatzearen garrantziaz hitz egiten digute, zenbait teknika martxan jarriz. Izan ere, garunaren funtzionamendua ezagututa, eta eduki hori ikasgeletan aplikatuz, ikaskuntza erakargarri eta motibagarri bihur daiteke ikasleentzat, errendimendua handituz eta ikasgelako harremanak hobetuz. Neurohezkuntzak ikasgeletan nola lagundu ahal digun bideo bat […]
Kategori gabe
Pandemiaren ondorioak ikasgeletan
Aurreko egunean, azken bi ikasturteei buruzko gogoeta egin genuen, ezohikoak, zalantzarik gabe, eta irakasleen lanean jarri genuen arreta, kontzienteak izanez suposatu duen eta suposatzen ari den esfortzua eta nekea. Gaur, ikastetxeetako bizikidetza eta harremanak hobeto ulertzeko, haurtzaroari eta nerabezaroari begiratu, eta haiei ere aitortu behar diegu egoera horrek ekarri dien eta suposatzen ari zaien ahalegina […]
Irakasle batentzako gutuna
Azkenengo bi ikasturteak, agian, batek pentsatuko zukeenik arraroenetakoak izan dira. Pandemia baten erdian klaseak on line ematea, ikasgeletara noiz itzuliko zen jakin gabe; ikasleei zer gertatzen ari zen azaltzen saiatzea (guk argi izan gabe…); gure ikasle bakoitzarengana iritsi nahi izatea eta jakin muga fisiko, teknologiko, psikologiko eta abar zeudela; ikasgeletara itzultzea eta segurtasunik ez dutela […]
Etxerako lanak
Hementxe dago ikasturtearen amaiera eta horrekin batera udako oporrak! Zuetariko askok hainbat zeregin prestatzen ariko zarete, zuen ikasleek oporretan egin ditzaten, bi hilabete eta erdiz lanean jarraitzeko eta, horrela, hurrengo ikasturtean aurreko ikasturtean ikasitakoa finkatzeko. Irakasleen artean, ziurrenik, hainbat iritzi egongo dira betebeharren kopuruari, beharrezkoak diren ala ez eta egin beharreko zeregin motari buruz. Desberdintasun […]