Duela hilabete batzuk, ikastetxe batzuetan “Simonek dio…” jokoa modan jarri zen. Joko horretan, jokalarietako batek erronka bat botatzen die gainerakoei, eta horiek bete egin behar dute, kanporatuak izan ez daitezen. Hala ere, jolasa eskola-orduetan jarri da martxan, irakasleek klasea ematen duten bitartean, WhatsApp bidez mezuak bidaliz eta grabatuz, ondoren sare sozialetara igotzeko asmoz. Kasu horretan, […]
Drogak eta +
Ikasleekiko itxaropena
Lehen hiru hilabetean elkarrekin hilabete batzuk eman ondoren, ziur aski zuen ikasle bakoitzaren ideia bat osatuko zenuten, eta horregatik, gaur gogoeta hau helarazi nahi genizuen. Ikastetxeak, erakunde sozializatzaile gisa, eragin handia du ikasleen bizitzan, bai epe laburrean baita bailuzean. Izan ere, ikastetxean irakaskuntza formalarekin zerikusia duten alderdiak eta gizartean egokitzen lagunduko dieten arloak ikasten dira. […]
Eskola-giroa hobetzea
Eskolako giro ona, eta ikasgelan batez ere, funtsezkoa da ikasteko. Baina horretarako onuragarria izateaz gain, klimak eragin handia izango du ikasleen garapen pertsonalean eta emozionalean, lagunduta eta seguru sentitzen lagunduz. Horrela, ikasleak seguru, errespetatuta, artatuta… sentitzen diren heinean, bizikidetza eta komunikazioa hobetuko dira, eta lagungarria izango da, besteak beste, lankidetzarako eta gatazkak konpontzeko. Lehen hiruhilekoa amaitzear dago, eta horrekin batera, balantzea egiteko eta […]
Emozioen neurozientzia
Hezkuntza emozionalari buruzko aurreko sarrera bati dagokionez, hemen uzten dizuegu Rafael Guerrero psikologo eta irakaslearen bideo bat, emozioen neurozientziari buruz hitz egiten diguna. Bideoan, psikologo honek, oso modu didaktikoan, gure gizartean emozioak tratatzeko moduari buruz hitz egiten digu, testuinguruak emozioen adierazpena errazten ez duela ondorioztatuz, batzuk inhibituz eta beste batzuk baliozkotuz. Era berean, gogoeta egiten du haiei lekua ematearen garrantziaz eta horrek sortzen duen inpaktuaz, halaber, haurrei eta nerabeei beren mundu emozionala autorregulatzen irakasteko bost […]