Duela hilabete batzuk, ikastetxe batzuetan “Simonek dio…” jokoa modan jarri zen. Joko horretan, jokalarietako batek erronka bat botatzen die gainerakoei, eta horiek bete egin behar dute, kanporatuak izan ez daitezen. Hala ere, jolasa eskola-orduetan jarri da martxan, irakasleek klasea ematen duten bitartean, WhatsApp bidez mezuak bidaliz eta grabatuz, ondoren sare sozialetara igotzeko asmoz. Kasu horretan, […]
Iritzi Artikuluak
Ikasleekiko itxaropena
Lehen hiru hilabetean elkarrekin hilabete batzuk eman ondoren, ziur aski zuen ikasle bakoitzaren ideia bat osatuko zenuten, eta horregatik, gaur gogoeta hau helarazi nahi genizuen. Ikastetxeak, erakunde sozializatzaile gisa, eragin handia du ikasleen bizitzan, bai epe laburrean baita bailuzean. Izan ere, ikastetxean irakaskuntza formalarekin zerikusia duten alderdiak eta gizartean egokitzen lagunduko dieten arloak ikasten dira. […]
“El juego del calamar”
Duela aste batzuk arte, ziur aski gehienok ez genekien zer ote zen “el juego del calamar“, eta horren inguruan sortuko zen polemika. Telesailak, ikusi ez duzuenontzat, hainbat arazo ekonomiko direla medio, lehiaketa batean parte hartzen duen pertsona talde bat tratatzen du, eskaintzen zaien saria irabazi ahal izateko. Lehiaketa, haur-jolas tipiko batzuk irabaztean datza, hil gabe, eta, beraz, bizirik atera den pertsona bakarrak saria irabaziko luke. Gainera, parte-hartzaileak hiltzen diren heinean, […]
Beldurrak kentzeko kutxa
Nola lagun diezaiekegu gure ikasleei beldurrei aurre egiten? Gure lankide Gurutze Diezek bideo honen bidez azalduko digu nola erabili beldurrak kentzeko kutxa. Oso baliabide interesgarria da haur eta lehen hezkuntzetako ikasleek dituzten beldurrak lantzeko.