Irakasle batentzako gutuna

Azkenengo bi ikasturteak, agian, batek pentsatuko zukeenik arraroenetakoak izan dira. Pandemia baten erdian klaseak on line ematea, ikasgeletara noiz itzuliko zen jakin gabe; ikasleei zer gertatzen ari zen azaltzen saiatzea (guk argi izan gabe…); gure ikasle bakoitzarengana iritsi nahi izatea eta jakin muga fisiko, teknologiko, psikologiko eta abar zeudela; ikasgeletara itzultzea eta segurtasunik ez dutela sentitzea; aurpegi-adierazpena ez ikustea, distantziak kontrolatu, gel hidro-alkohlikoa ematen dutela kontrolatzea, amore ematea hainbeste murrizketaren aurrean; ikasleen kexei aurre egitea, nekea, motibazio eza, beldurra, ziurgabetasuna…

Orain arte, irakasleen lana erraza ez bazen ere, sortutako egoera horrek are gehiago zaildu du zuen lana, askotan gutxietsia, eta horrek eragina izan du baja hartzen duten irakasleen ehunekoan, Burnout sindromearen ondorioz. Horrela, sindrome horri buruzko informazioa bilatuz, gutun honekin topo egin dugu, Pablo Latapí, mexicarra, filosofiako doktorea eta hezkuntza ikerketan aitzindaria, idatzitakoa. Denekin partekatu nahiko genuke, egunero egiten duzuen ahalegina baloratuz. Animo ikasturtearen azken txanpa honetarako!

 

Carta-a-un-Maestro

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información. ACEPTAR

Aviso de cookies
Configuracion de Privacidad
Name Enabled
Technical Cookies
In order to use this website we use the following technically required cookies: wordpress_test_cookie, wordpress_logged_in_, wordpress_sec.
Cookies
We use Cookies to give you a better website experience.
x

Usamos cookies para brindarle la mejor experiencia en línea. Al aceptar que acepta el uso de cookies de acuerdo con nuestra política de cookies.